Til innholdet

GSGroup toimittaa Telenorin uuden hankkeen te

Aivan näinä päivinä Telenor julkistaa uuden palvelunsa "Smart Arbeidsdag" ("älykäs työpäivä").

Marraskuun 3. päivänä Telenor julkaisi Smart Arbeidsdag (”älykäs työpäivä”) -palvelun, joka auttaa PK-yrityksiä tekemään liiketoiminnastaan tehokkaampaa ja paperitonta. Hankkeen olennainen ominaisuus on GSGroupin kehittämä Smartday-ratkaisu.

GSGroup on Euroopan johtavia mobiilien tiedonkeruupalveluiden ja -ratkaisujen toimittajia. Smartday julkaistiin vuonna 2003, ja vuodesta 2015 se on toiminut pilvipohjaisena palveluna. Smartday kuuluu yhtiön tuotevalikoimaan, ja sillä on yli 120 000 aktiivista tilaajaa ja päivittäistä käyttäjää ympäri Euroopan.

Vahva kumppanuus
Telenorin ja Smart Arbeidsdagin yhteistyö on suuri loikka kohti täysin digitaalisia PK-yritysten markkinoita. GSGroupin toimitusjohtaja Espen Virik Ranvik uskoo lujasi uuteen innovaatioon.

- GSGroup toimittaa teknologian ja osaamisen, kun taas Telenor avaa markkinat, ja sillä on kaupallista vahvuutta. Yhdessä toimitamme asiakkaillemme näkemystä, jota he tarvitsevat toiminnassaan. Tämän ansiosta yrityksillä on mahdollisuus keskittyä olennaiseen ja varautua tulevaisuuteen, Virik Ranvik sanoo.


Todistettua teknologiaa

Smartday on saavuttanut hyvän aseman markkinoilla, ja sitä käyttävät päivittäin lukuisat PK-yritykset Norassa ja muualla Euroopassa, erityisesti palveluteollisuudessa. Tämä kokemus oli yksi tärkeimmistä syistä, miksi Telenor otti yhteyttä GSGroupiin Smart Arbeidsdag -konseptia rakentaessaan.

- Telenor halusi saada kenttätyöntekijän tai huoltoyrityksen tärkeimmät ominaisuudet yhteen sovellukseen, jolloin päästään eroon paperipohjaisista järjestelmistä ja kopioinnista, Telenorin pilvipalveluiden johtaja Stephen Parsli sanoo.

- Kun näinkin valtava toimija kuin Telenor haluaa kumppanikseen GSGroupin ja integroi tuotteemme ratkaisuunsa, se osoittaa Smartdayn toimivuuden, Virik Ranvik sanoo.

Digitalisaatiota tulevaisuutta varten
Smartday mahdollistaa paperittoman työpäivän, ja GSGroup uskoo, että kaikkien kenttätyötä tekevien yritysten tulisi panostaa digitalisaatioon, jos he haluavat pysyä kartalla toiminnastaan ja toimia tehokkaasti tulevaisuudessakin.

- Tiedämme, että kenttätyössä on otettu käyttöön vasta jonkin verran digitaalisia työkaluja. Tutkimusten mukaan puolet yrityksistä luottaa edelleen paperipohjaisiin järjestelmiin tilausten kirjaamisessa. Tällöin sattuu paljon virheitä, ja aikaa tuhlaantuu turhiin paperitöihin. Smartdayn kaltaisten palveluiden käyttö auttaa suoraviivaistamaan toimintaa ja parantaa arvon luomista, Virik Ranvik toteaa.